استارداست به فصل 5 سریال Arrow پیوست

استارداست به فصل 5 سریال Arrow پیوست

استفن امل در یک پیام در Facebook قبل از برگزاری مراسم Heroes & Villains Fanfest اعلام کرد که کشتی کج کار معروف یعنی Cody Rhodes معروف به Stardust به فصل 5 سریال Arrow پیوست و گفت :

"قبل از اینکه مراسم رو شروع کنیم ، ما یه معرفی داریم. ما امسال در سریال Arrow آقای Cody Rhodes رو به عنوان بازیکن مهمان میبینیم.من خیلی در مورده این مرد هیجان زده ام ، من و اون تو این مدت وقت نکردیم در این مورد صحبت کنیم اما الان تقریبا یه ساله که با هم رفیق شدیم.من میدونم که Cody خیلی برای بازیگری علاقمنده. اون به لس آنجلس رفت و یه بخش رو خوند ، و دیروز قرارداد بسته شد و این مرد قراره به Arrow بیاد و من خیلی هیجان زده ام."

استفن امل و استارداست حدوده یک سال پیش درگیری های زیادی در توییتر و رینگ کشتی کج داشتن که در نهایت این درگیری های لفظی تبدیل به درگیری فیزیکی شد و در رینگ مسابقه با هم مبارزه کردند که البته همونطور که به نظر میرسید اون جریانات همش ساختگی بود و یجورایی حکم بازارگرمی برای Arrow داشت و همونجور که میبینید دشمنای خونی پارسال شدند دوستای جون جونی امسال. به هر حال امیدواریم حضور استارداست در فصل بعد سریال Arrow با موفقیت همراه باشه.
.
منبع : DC_Universe

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...