اسکارلت جوهانسون پرفروش ترین بازیگر زن تاریخ شد

اسکارلت جوهانسون پرفروش ترین بازیگر زن تاریخ شد

اسکارلت جوهانسون بازیگر نقش بیوه سیاه یا همان ناتاشا در مجموعه فیلم های مارول توانست رکوردی را بنام خود ثبت کند.

فیلم های اسکارلت تا به امروز 3.3 میلیارد دلار در باکس افیس فروش داشتند که مهمترین انان فیلم UnDer The Skin و شخصیت Black Widow در سری فیلم های مارول می باشند که این رقم او را به ارزشمند ترین بازیگر زن کل تاریخ سینما تبدیل کرده است تبه دوم و سوم به ترتیب متعلق به کمرون دیاز و هلنا بونهام کارتر میباشد.
همچنین اسکارلت در لیست 10 نفره ی پرفروشترین بازیگر تاریخ در رتبه ی ششم قرار دارد که جایگاه اول با $4.87 میلیارد دلار متعلق به هریسون فورد میباشد. البته اسکارلت جوانترین بازیگر این لیسته و فرصت زیادی برای بهبود جایگاه خودش داره، مخصوصا اینکه فیلم اختصاصی Black Widow نیز در راهه و فرصت بزرگی برای درخشش اسکارلته.

.

(ویکی پدیا)

اسکارلت جوهانسون (به انگلیسی: Scarlett Johansson) (زاده ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ در نیویورک) بازیگر، مدل و خوانندهٔ آمریکایی دانمارکی تبار است. مادر او یک یهودی اشکنازی است و او خود را یک یهودی می‌داند. اسکارلت چهار بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر گوی طلایی شده‌است. او در سال ۲۰۰۶ و برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب شده‌است (او تنها زنی است که دوبار در مجله اسکوایر این عنوان را دریافت کرده‌است). او برنده جایزه افتخاری سزار است.
این بازیگر قبل از ورودش به فیلم های اکشن در فیلم دراما و کمدی هم بازی میکرد

.

منبع : سریالی ها

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...