اطلاعاتی از شخصیت منفی فصل 8 سریال The Vampire Diaries

اطلاعاتی از شخصیت منفی فصل 8 سریال The Vampire Diaries

فصل 8 سریال خاطرات یک خون اشام به احتمال خیلی بالا اخرین فصل این سریال خواهد بود و این سریال به پایان خواهد رسید و اطلاعاتی از شخصیت منفی فصل اینده منتشر شده است. 

اطلاعاتی از شخصیت منفی فصل 8 سریال The Vampire Diaries

البته Juie Plec - جولی پلک تهیه کننده و نویسنده این سریال دوست دارد تا شخصیت منفی این فصل را مخفی نگه دارد و به نوعی برای شروع فصل سورپرایز خوبی برای طرفداران باشد

او اعلام کرد :
" ما فعلا لقب خاصی بهش ندادیم و باید منتظر فصل 8 باشید. یعنی براش اسم انتخاب کردیما ! ولی فعلا به هوادارا اعلام نمیکنیم که اون اسم چیه. یه مقدار جالبه چون این اولین بار هست که دوست داریم یه مقدار حقه سوار کنیم و اطلاعات و هویت شخصیت منفی رو تا شروع فصل مخفی نگه داریم. فقط میتونم بگم یه موجود قدیمیه که میتونه وارد وجودتون بشه و هر خوبی که دارید ازتون دور کنه و ما تو طول فصل درست متوجه میشیم که این موجود دقیقا چی هست "

سریال The Vampire Diaries در فصل 8 به اتمام میرسد

در پاسخ به عزیزانی که گفتند در مورد سریال های Vampire Diaries و Originals مطلب نمیذارید باید اعلام کنم , واقعا خبری نیست که داخل سایت قرار بدیم !
متاسفانه این سریال طرفداراش رو از دست داده و الان سریال های Flash و Arrow از پرطرفدار ترین ها و پرحاشیه ترین سریال ها هستند که اخبار زیادی در رابطه با این سریال ها قرار میگیره
اما سعی میکنیم با شروع مهر تمامی اخبار این 2 سریال را پشتیبانی کنیم تا به علایق شما هم توجه بشه

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...